ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Miedzichowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki innych postępowań

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO FILII GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ – BOLEWICE UL. NOWA 2Drukuj informację Zamówienie publiczne: ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO FILII GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ – BOLEWICE UL. NOWA 2

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO FILII GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ – BOLEWICE UL. NOWA 2

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Zapytanie ofertowe

Zamawiający: Wójt Gminy Miedzichowo

Finansowanie: własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2020-04-07 13:40:00

Miejsce złożenia oferty: Urzędu Gminy Miedzichowo ul. Poznańska 12, 64-361 Miedzichowo w sekretariacie lub przesłać pocztą na adres urzędu

Ogłoszono dnia: 2020-03-23 przez .

Treść:

ZAPYTANIE OFERTOWE
 
 
 
 
 
NA DOSTAWĘ ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO FILII GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ – BOLEWICE UL. NOWA 2
 
 
 
 
 
 
 
Kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
 
Przedmiot główny: 39 00 00 00-2 meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe
Przedmiot dodatkowy: 39 14 10 00-2 meble i wyposażenie kuchni
39 11 20 00-0 krzesła
39 12 12 00-8 stoły
39 15 00 00-8 różne meble i wyposażenie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Miedzichowo, marzec 2020 rok
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  1. Nazwa Zamawiającego:
    Gminna Biblioteka Publiczna w Miedzichowie
    ul. Poznańska 16, 64-361 Miedzichowo
    www. biblioteka-miedzichowo.pl; e-mail: info@biblioteka-miedzichowo.pl
    tel. 61 44 10 200
    Dyrektor Anna Plewa
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do Filii Biblioteki Publicznej – Bolewice ul. Nowa 2, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Narodowego Programu Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.
  1. Zakres dostawy obejmuje dokonanie dokładnych pomiarów zamawianych mebli „na wymiar”, ich dostawę, montaż oraz dostawę i montaż pozostałego wyposażenia w budynku Filii Biblioteki w Bolewicach.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1.
  3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, zamontować, rozstawić zamawiane nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych meble oraz wyposażenie, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
  4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dla realizacji przedmiotowej dostawy jest zobowiązany dokonać dokładnych pomiarów w Filii Biblioteki w Bolewicach celem wykonania mebli dopasowanych do pomieszczeń, w których meble te będą wstawione.
  5. Zamawiający informuje, że wskazane w opisie przedmiotu zamówienia symbole materiałów, towarów, sprzętu lub urządzeń oraz nazwy ich producentów (lub inne oznaczenia wskazujące na ich pochodzenie) mają każdorazowo wyłącznie charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-jakościwo-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. takich które zagwarantują wykonanie dostawy w zgodzie z opisem przedmiotu i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych i jakościowych nie gorszych niż wskazanych w opisie.
    W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia konkretnego sprzętu, towaru lub urządzenia bez bliższego określenia jego parametrów Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne musi wykazać, że zamiennik jest adekwatny pod względem funkcjonalnym, zapewnia analogiczny efekt końcowy i nie spowoduje niekorzystnej zmiany jakiejkolwiek z zakładanych właściwości przedmiotu umowy.
  6. Wykonawca, który powołuje się za rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego materiał, towar, sprzęt, urządzenie lub wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania towaru równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanego materiału, towaru, sprzętu, urządzenia, czy wyposażenia wykazując, że zaproponowane rozwiązanie jest równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym (posiadają co najmniej takie właściwości, jak zawarte w opisie przedmiotu zamówienia). Brak w ofercie opisu, o którym mowa powyżej będzie traktowany jako deklaracja dostawy opisanego materiału, towaru, sprzętu, urządzenia i wyposażenia w opisie przedmiotu zamówienia.
  7. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje również przeniesienie na Zamawiającego własności mebli i wyposażenia.
 
  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny ich spełnienia:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    a) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z przepisów odrębnych;
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia;
c) posiadają zdolności techniczne i zawodowe do wykonania zamówienia;
d) nie zalegają z opłacaniem składek za ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne oraz z opłacaniem podatków, a także nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość.
2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
      1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty, w przypadku braku dołączenia do oferty wymaganych załączników i oświadczeń oraz jeśli treść oferty nie będzie odpowiadać treści niniejszego Zapytania ofertowego, a w szczególności opisu przedmiotu zamówienia.
      2. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania do uzupełnienia oferty, w przypadku stwierdzenia, że oferta nie jest kompletna lub złożenia wyjaśnień tej oferty. Wezwanie do złożenia oferty nie może prowadzić do zmiany zaoferowanej ceny.
 
  1. Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
  1. Kryterium oceny ofert jest CENA I OKRES GWARANCJI NA MEBLE ZAMAWIANE „POD WYMIAR”
  2. Waga kryterium: CENA = 80 pkt, OKRES GWARANCJI = 20 PKT
  3. Zasady oceny ofert w kryterium cena, wg wzoru: C= Cmin./Cob x 80 pkt
    gdzie:
    C – liczba punktów, które otrzyma badana oferta w kryterium CENA
    Cmin – cena oferty z najniższą ceną spośród ofert podlegających ocenie
    Cob – cena oferty badanej
  4. Zasady oceny ofert wg kryterium okres gwarancji; maksymalną liczbę punktów w tym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje 60 miesięczny okres gwarancji, a pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniejszą liczbę ustaloną wg wzoru: G=Gob/Gmax x 20 pkt
    gdzie:
    Gob – okres gwarancji badanej oferty (min. 60 m-cy)
    Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu (max. 84 m-ce)
UWAGA:
Minimalny okres udzielonej gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 60 m-cy licząc od daty protokołu odbioru końcowego dostawy. W przypadku, gdy wykonawca zaproponuje krótszy okres gwarancji Zamawiający odrzuci jego ofertę, jako niezgodną z treścią Zapytania ofertowego.
Maksymalny okres udzielonej gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 84 m-ce, od daty protokołu odbioru końcowego dostawy. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje dłuższy okres gwarancji Zamawiający do oceny oferty przyjmuje okres 84 m-cy, natomiast zaproponowany okres gwarancji przez Wykonawcę będzie go obowiązywał w wykonywaniu obowiązków związanych z jej udzieleniem.
 
Okres gwarancji oceniany będzie na podstawie informacji zawartej w Formularzu ofertowym.
 
  1. Pod pojęciem ceny rozumie się cenę brutto wykonania zamówienia, określoną w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik do zapytania.
  2. Przedstawiona w Formularzu cena wykonania zamówienia obejmuje wszystkie koszty wykonania w tym koszty m.in. dokonania obmiarów, dostawy, montażu, wyposażenia.
  3. Za najkorzystniejszą uznaje się ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach oceny.
  4. Liczba punktów ustalona zostanie z dwoma miejscami po przecinku.
  5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert (sumarycznie największa liczba punktów).
  6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub większa liczba ofert przedstawia taki sam bilans ceny i okresu gwarancji Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
  7. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
 
  1. Termin składania ofert:
    1. Oferty należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Miedzichowo ul. Poznańska 12, 64-361 Miedzichowo w sekretariacie lub przesłać pocztą na adres urzędu w terminie do 7 kwietnia 2020 roku godz. 10.00.
    2. Za ofertę złożoną w terminie składania ofert uznaje się ofertę, która faktycznie wpłynie do siedziby Urzędu Gminy Miedzichowo przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 1.
    3. Oferta złożona przez wykonawcę podlegać będzie rejestracji. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzone numerem wg kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia.
    4. Oferty, które wpłyną po terminie będą dołączone do akt niniejszego postępowania bez ich otwierania.
 
  1. Terminy realizacji umowy:
    1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w nieprzekraczalnym terminie do 31 lipca 2020 roku.
    2. Za termin wykonania zamówienia uznaje się bezusterkową dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia do budynku Filii Biblioteki Publicznej w Bolewicach przy ul. Nowej 2.
 
  1. Określenie istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego:
    1. Warunki realizacji przedmiotowego zamówienia określone są we wzorze umowy, który stanowi załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego.
    2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, o której mowa powyżej.
 
  1. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
    Zamawiający nie zakłada możliwości składania ofert częściowych.
 
  1. Opis sposobu przygotowania oferty:
    1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    2. Ofertę należy przygotować ściśle wg wymagań określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
    3. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione o reprezentowania Wykonawcy.
    4. Kompletna oferta zawiera:
    1) Formularz oferty (załącznik do zapytania);
    3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załączniki do Zapytania;
    4) stosowne pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
    5. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert może zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić określonych informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
    6. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i oznakowanej w następujący sposób:
    NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO I JEGO ADRES
    NAZWA OFERENTA I JEGO ADRES
    NAZWA (TYTUŁ) POSTĘPOWANIA
    nie otwierać przed DATA I GODZINA
  1. Koperta powinna być zabezpieczona w sposób gwarantujący poufność jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
 
  1. Opis porozumiewania się z Wykonawcami:
    1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się osobiście, telefonicznie oraz za pomocą poczty elektronicznej, przy czym złożenie oferty wymaga formy pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub złożenia oferty osobiście.
    2. Dane Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami:
    siedziba Gminna Bibliotek Publiczna ul. Poznańska 16, 64-361 Miedzichowo
    nr tel. 61 44 10 200
    3. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
    Anna Plewa tel. 518 368 633 e-mail: info@biblioteka-miedzichowo.pl
    ….......................................... tel. ….......... e-mail: ….....................
    4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wątpliwości określonych w Zapytaniu ofertowym.
    5. Zamawiający umieści treść wyjaśnień na stronie internetowej na której ukazało się niniejsze zapytanie.
 
  1. Postanowienia końcowe:
    Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać będą się w walucie polskiej.
 
 
Załącznikami do Zapytania są:
  1. formularz ofertowy
  2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  3. wzór umowy
  4. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
 
 
Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej
/-/ Anna Plewa
 
 
 
 
 
….................................................
nazwa, adres, pieczęć wykonawcy
 
Nazwa Wykonawcy …...........................
NIP …....................................................
Adres …................................................
…..........................................................
nr tel …................................................
e-mail ….............................................
 
GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA
W MIEDZICHOWIE
ul. Poznańska 16, 64-361 Miedzichowo
 
FORMULARZ OFERTOWY
 
W odpowiedzi na ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego na NA DOSTAWĘ ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO FILII GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ – BOLEWICE UL. NOWA 2:
 
1.Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia za:
cenę brutto …................................................. zł
(słownie: …........................................................................................................................................)
w tym:
- kwota netto …..................................... zł
- podatek VAT (aktualny na dzień składania oferty) ….................... %
 
  1. Oświadczam, że zamówienie / dostawa będzie zrealizowane w terminie do 31 lipca 2020 roku.
  2. Oświadczam, że na meble zamawiane „na wymiar” udzielamy …............ miesięcy gwarancji, na pozostałe meble i wyposażenie udzielamy gwarancji zgodnej z gwarancją udzieloną przez producenta.
  3. Oświadczam, że powyższa cena zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty, w tym dokonanie dokładnych pomiarów w miejscu montażu mebli, dostawę, montaż i rozstawienie mebli i wyposażenia na adres Bolewice ul. Nowa 2, 64-305 Bolewice.
  4. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią Zapytania ofertowego, w tym z treścią szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, wszystkimi załącznikami i nie wnosimy zastrzeżeń oraz zdobyliśmy informacje konieczne do przygotowania oferty na realizację przedmiotu zamówienia.
  5. Oświadczamy, że zawarte we wzorze umowy warunki zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze.
  6. Zamierzamy / nie zamierzamy powierzyć podwykonawcom część zadania.
    Jeśli tak to w jakim zakresie i komu: …....................................................................................................................................................................................................................................................................................................
  7. Osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i podpisania umowy:
    …................................................................................................................................................
  8. Imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów z Zamawiającym ze strony Wykonawcy:
    …................................................................................................................................................
  9. Załączniki do oferty stanowiące jej integralną część – wymienić:
    …..............................................
    ….............................................
    ….............................................
    …..............................................
 
Pouczony o odpowiedzialności karnej oświadczam, że oferta oraz załączniki do niej opisują stan prawny i faktyczny aktualny na dzień złożenia oferty.
 
 
 
….............................., data …............................... …......................................................
Pieczątka i podpis
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
WYKONAWCA
….............................................
….............................................
…...........................................
reprezentowany przez:
…...............................................
…...............................................
 
 
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
 
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia NA DOSTAWĘ ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO FILII GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ – BOLEWICE UL. NOWA 2
 
oświadczam, że:
a) posiadamy kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z przepisów odrębnych;
b) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia;
c) posiadamy zdolności techniczne i zawodowe do wykonania zamówienia;
d) nie zalegamy z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne oraz nie została otwarta w stosunku do nas likwidacja ani nie została ogłoszona upadłość.
 
Oświadczam, że wszystkie informacje podane wyżej są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
 
 
Miejscowość ….................................., data …..................................
 
 
 
…..............................................................
Pieczątka i podpis
 

Załączniki

  • Zapytanie ofertowe - meble na wymiar biblioteki (ZIP, 2.1 MiB) Data publikacji: 2020-03-30 | Data wytworzenia informacji: 2020-03-23
  • Zapytanie ofertowe - wyposażenie mebli (ZIP, 10.7 MiB) Data publikacji: 2020-03-30 | Data wytworzenia informacji: 2020-03-23
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 73.9 KiB) Data publikacji: 2020-04-14 | Data wytworzenia informacji: 2020-04-08 |   Miedzichowo, dnia 8 kwietnia 2020 roku   Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej   dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego na realizację zadania polegającego na dostawę oraz montaż mebli i wyposażenie do filii Gminnej Biblioteki Publicznej – Bolewice ul. Nowa 2   Zamawiający Gminna Biblioteka Publiczna w Miedzichowo ul. Poznańska 16, 64-361 Miedzichowo zawiadamia, że w przedmiotowym postępowaniu dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. Za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez:   ZPH LUMAR Jacek Ogórkiewicz ul. Wierzbowa 3, 85-374 Bydgoszcz   Uzasadnienie: Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu oraz złożył ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w odniesieniu do kryteriów przyjętych w niniejszym postępowaniu. Cena brutto: 171 771,96 zł Okres gwarancji: 84 miesiące   W postępowaniu ponadto oferty złożyli:  
    1. Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki ul. Lubomira 29A, 62-090 Mrowino
    2. KOMA R. Kozakiewicz Spółka Jawna ul. Chorzowska 3 lok. 3, 26-600 Radom
    3. Przedsiębiorstwo Produkcujno-Handlowe ROL-MOT Spółka z o.o. ul. Czechowskiego 29, 27-310 Ciepielów
    4. MEBLOSTYL Meble na wymiar Przemysław Martyniuk Nowa Wieś 13A, 67-400 Wschowa
    5. Międzynarodowe Centrum Budownictwa Sp. z o.o. ul. Grójecka 128 paw. 51, 02-383 Warszawa
      Informacja o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone oraz Wykonawcach wykluczonych. Żadna oferta nie została odrzucona. Żaden z Wykonawców nie podlegał wykluczeniu.   Jedna z ofert została złożona po wyznaczonym terminie więc została zwrócona do adresata tj. BENER Michał Benka Gdańsk.                                                                                          Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej                                                                                    /-/ Anna Plewa

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Miedzichowie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-03-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
.
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-03-30 13:45:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sylwia Puka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-03-30 13:48:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sylwia Puka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-04-14 10:06:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3653 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony