Wyniki
Szczegóły informacji
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO FILII GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ – BOLEWICE UL. NOWA 2
Status: ogłoszony
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Zapytanie ofertowe
Zamawiający: Wójt Gminy Miedzichowo
Finansowanie: własne
Nr UZP: nie dotyczy
Termin składania ofert / wniosków: 2020-04-07 13:40:00
Miejsce złożenia oferty: Urzędu Gminy Miedzichowo ul. Poznańska 12, 64-361 Miedzichowo w sekretariacie lub przesłać pocztą na adres urzędu
Treść:
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA DOSTAWĘ ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO FILII GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ – BOLEWICE UL. NOWA 2
Kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot główny: 39 00 00 00-2 meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe
Przedmiot dodatkowy: 39 14 10 00-2 meble i wyposażenie kuchni
39 11 20 00-0 krzesła
39 12 12 00-8 stoły
39 15 00 00-8 różne meble i wyposażenie
Miedzichowo, marzec 2020 rok
-
Nazwa Zamawiającego:Gminna Biblioteka Publiczna w Miedzichowieul. Poznańska 16, 64-361 Miedzichowowww. biblioteka-miedzichowo.pl; e-mail: info@biblioteka-miedzichowo.pltel. 61 44 10 200Dyrektor Anna Plewa
-
Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do Filii Biblioteki Publicznej – Bolewice ul. Nowa 2, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Narodowego Programu Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.
-
Zakres dostawy obejmuje dokonanie dokładnych pomiarów zamawianych mebli „na wymiar”, ich dostawę, montaż oraz dostawę i montaż pozostałego wyposażenia w budynku Filii Biblioteki w Bolewicach.
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1.
-
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, zamontować, rozstawić zamawiane nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych meble oraz wyposażenie, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
-
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dla realizacji przedmiotowej dostawy jest zobowiązany dokonać dokładnych pomiarów w Filii Biblioteki w Bolewicach celem wykonania mebli dopasowanych do pomieszczeń, w których meble te będą wstawione.
-
Zamawiający informuje, że wskazane w opisie przedmiotu zamówienia symbole materiałów, towarów, sprzętu lub urządzeń oraz nazwy ich producentów (lub inne oznaczenia wskazujące na ich pochodzenie) mają każdorazowo wyłącznie charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-jakościwo-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. takich które zagwarantują wykonanie dostawy w zgodzie z opisem przedmiotu i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych i jakościowych nie gorszych niż wskazanych w opisie.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia konkretnego sprzętu, towaru lub urządzenia bez bliższego określenia jego parametrów Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne musi wykazać, że zamiennik jest adekwatny pod względem funkcjonalnym, zapewnia analogiczny efekt końcowy i nie spowoduje niekorzystnej zmiany jakiejkolwiek z zakładanych właściwości przedmiotu umowy.
-
Wykonawca, który powołuje się za rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego materiał, towar, sprzęt, urządzenie lub wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania towaru równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanego materiału, towaru, sprzętu, urządzenia, czy wyposażenia wykazując, że zaproponowane rozwiązanie jest równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym (posiadają co najmniej takie właściwości, jak zawarte w opisie przedmiotu zamówienia). Brak w ofercie opisu, o którym mowa powyżej będzie traktowany jako deklaracja dostawy opisanego materiału, towaru, sprzętu, urządzenia i wyposażenia w opisie przedmiotu zamówienia.
-
Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje również przeniesienie na Zamawiającego własności mebli i wyposażenia.
-
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny ich spełnienia:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:a) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z przepisów odrębnych;
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia;
c) posiadają zdolności techniczne i zawodowe do wykonania zamówienia;
d) nie zalegają z opłacaniem składek za ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne oraz z opłacaniem podatków, a także nie została otwarta w stosunku do nich likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość.
2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
-
-
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty, w przypadku braku dołączenia do oferty wymaganych załączników i oświadczeń oraz jeśli treść oferty nie będzie odpowiadać treści niniejszego Zapytania ofertowego, a w szczególności opisu przedmiotu zamówienia.
-
Zamawiający przewiduje możliwość wezwania do uzupełnienia oferty, w przypadku stwierdzenia, że oferta nie jest kompletna lub złożenia wyjaśnień tej oferty. Wezwanie do złożenia oferty nie może prowadzić do zmiany zaoferowanej ceny.
-
-
-
Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
-
Kryterium oceny ofert jest CENA I OKRES GWARANCJI NA MEBLE ZAMAWIANE „POD WYMIAR”
-
Waga kryterium: CENA = 80 pkt, OKRES GWARANCJI = 20 PKT
-
Zasady oceny ofert w kryterium cena, wg wzoru: C= Cmin./Cob x 80 pktgdzie:C – liczba punktów, które otrzyma badana oferta w kryterium CENACmin – cena oferty z najniższą ceną spośród ofert podlegających ocenieCob – cena oferty badanej
-
Zasady oceny ofert wg kryterium okres gwarancji; maksymalną liczbę punktów w tym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje 60 miesięczny okres gwarancji, a pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniejszą liczbę ustaloną wg wzoru: G=Gob/Gmax x 20 pktgdzie:Gob – okres gwarancji badanej oferty (min. 60 m-cy)Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu (max. 84 m-ce)
UWAGA:
Minimalny okres udzielonej gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 60 m-cy licząc od daty protokołu odbioru końcowego dostawy. W przypadku, gdy wykonawca zaproponuje krótszy okres gwarancji Zamawiający odrzuci jego ofertę, jako niezgodną z treścią Zapytania ofertowego.
Maksymalny okres udzielonej gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 84 m-ce, od daty protokołu odbioru końcowego dostawy. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje dłuższy okres gwarancji Zamawiający do oceny oferty przyjmuje okres 84 m-cy, natomiast zaproponowany okres gwarancji przez Wykonawcę będzie go obowiązywał w wykonywaniu obowiązków związanych z jej udzieleniem.
Okres gwarancji oceniany będzie na podstawie informacji zawartej w Formularzu ofertowym.
-
Pod pojęciem ceny rozumie się cenę brutto wykonania zamówienia, określoną w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik do zapytania.
-
Przedstawiona w Formularzu cena wykonania zamówienia obejmuje wszystkie koszty wykonania w tym koszty m.in. dokonania obmiarów, dostawy, montażu, wyposażenia.
-
Za najkorzystniejszą uznaje się ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach oceny.
-
Liczba punktów ustalona zostanie z dwoma miejscami po przecinku.
-
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert (sumarycznie największa liczba punktów).
-
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub większa liczba ofert przedstawia taki sam bilans ceny i okresu gwarancji Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
-
Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
-
Termin składania ofert:1. Oferty należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Miedzichowo ul. Poznańska 12, 64-361 Miedzichowo w sekretariacie lub przesłać pocztą na adres urzędu w terminie do 7 kwietnia 2020 roku godz. 10.00.2. Za ofertę złożoną w terminie składania ofert uznaje się ofertę, która faktycznie wpłynie do siedziby Urzędu Gminy Miedzichowo przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 1.3. Oferta złożona przez wykonawcę podlegać będzie rejestracji. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzone numerem wg kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia.4. Oferty, które wpłyną po terminie będą dołączone do akt niniejszego postępowania bez ich otwierania.
-
Terminy realizacji umowy:1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w nieprzekraczalnym terminie do 31 lipca 2020 roku.2. Za termin wykonania zamówienia uznaje się bezusterkową dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia do budynku Filii Biblioteki Publicznej w Bolewicach przy ul. Nowej 2.
-
Określenie istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego:1. Warunki realizacji przedmiotowego zamówienia określone są we wzorze umowy, który stanowi załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego.2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, o której mowa powyżej.
-
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:Zamawiający nie zakłada możliwości składania ofert częściowych.
-
Opis sposobu przygotowania oferty:1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.2. Ofertę należy przygotować ściśle wg wymagań określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym.3. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione o reprezentowania Wykonawcy.4. Kompletna oferta zawiera:1) Formularz oferty (załącznik do zapytania);3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załączniki do Zapytania;4) stosowne pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.5. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert może zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić określonych informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.6. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i oznakowanej w następujący sposób:NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO I JEGO ADRESNAZWA OFERENTA I JEGO ADRESNAZWA (TYTUŁ) POSTĘPOWANIAnie otwierać przed DATA I GODZINA
-
Koperta powinna być zabezpieczona w sposób gwarantujący poufność jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
-
Opis porozumiewania się z Wykonawcami:1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się osobiście, telefonicznie oraz za pomocą poczty elektronicznej, przy czym złożenie oferty wymaga formy pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub złożenia oferty osobiście.2. Dane Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami:siedziba Gminna Bibliotek Publiczna ul. Poznańska 16, 64-361 Miedzichowonr tel. 61 44 10 200e-mail: info@biblioteka-miedzichowo.pl3. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:Anna Plewa tel. 518 368 633 e-mail: info@biblioteka-miedzichowo.pl….......................................... tel. ….......... e-mail: ….....................4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wątpliwości określonych w Zapytaniu ofertowym.5. Zamawiający umieści treść wyjaśnień na stronie internetowej na której ukazało się niniejsze zapytanie.
-
Postanowienia końcowe:Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać będą się w walucie polskiej.
Załącznikami do Zapytania są:
-
formularz ofertowy
-
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
-
wzór umowy
-
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej
/-/ Anna Plewa
….................................................
nazwa, adres, pieczęć wykonawcy
Nazwa Wykonawcy …...........................
NIP …....................................................
Adres …................................................
…..........................................................
nr tel …................................................
e-mail ….............................................
GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA
W MIEDZICHOWIE
ul. Poznańska 16, 64-361 Miedzichowo
FORMULARZ OFERTOWY
W odpowiedzi na ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego na NA DOSTAWĘ ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO FILII GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ – BOLEWICE UL. NOWA 2:
1.Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia za:
cenę brutto …................................................. zł
(słownie: …........................................................................................................................................)
w tym:
- kwota netto …..................................... zł
- podatek VAT (aktualny na dzień składania oferty) ….................... %
-
Oświadczam, że zamówienie / dostawa będzie zrealizowane w terminie do 31 lipca 2020 roku.
-
Oświadczam, że na meble zamawiane „na wymiar” udzielamy …............ miesięcy gwarancji, na pozostałe meble i wyposażenie udzielamy gwarancji zgodnej z gwarancją udzieloną przez producenta.
-
Oświadczam, że powyższa cena zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty, w tym dokonanie dokładnych pomiarów w miejscu montażu mebli, dostawę, montaż i rozstawienie mebli i wyposażenia na adres Bolewice ul. Nowa 2, 64-305 Bolewice.
-
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią Zapytania ofertowego, w tym z treścią szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, wszystkimi załącznikami i nie wnosimy zastrzeżeń oraz zdobyliśmy informacje konieczne do przygotowania oferty na realizację przedmiotu zamówienia.
-
Oświadczamy, że zawarte we wzorze umowy warunki zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze.
-
Zamierzamy / nie zamierzamy powierzyć podwykonawcom część zadania.Jeśli tak to w jakim zakresie i komu: …....................................................................................................................................................................................................................................................................................................
-
Osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i podpisania umowy:…................................................................................................................................................
-
Imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów z Zamawiającym ze strony Wykonawcy:…................................................................................................................................................
-
Załączniki do oferty stanowiące jej integralną część – wymienić:…..............................................….............................................….............................................…..............................................
Pouczony o odpowiedzialności karnej oświadczam, że oferta oraz załączniki do niej opisują stan prawny i faktyczny aktualny na dzień złożenia oferty.
….............................., data …............................... …......................................................
Pieczątka i podpis
WYKONAWCA
….............................................
….............................................
…...........................................
reprezentowany przez:
…...............................................
…...............................................
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia NA DOSTAWĘ ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO FILII GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ – BOLEWICE UL. NOWA 2
oświadczam, że:
a) posiadamy kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z przepisów odrębnych;
b) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia;
c) posiadamy zdolności techniczne i zawodowe do wykonania zamówienia;
d) nie zalegamy z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne oraz nie została otwarta w stosunku do nas likwidacja ani nie została ogłoszona upadłość.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane wyżej są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
Miejscowość ….................................., data …..................................
…..............................................................
Pieczątka i podpis