ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Miedzichowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds. gospodarki nieruchomościami

Miejsce pracy: Urząd Gminy Miedzichowo, ul. Poznańska 12; 64-361 Miedzichowo

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2023-04-05

Ogłoszono dnia: 2023-04-05

Termin składania dokumentów: 2023-04-20 15:30:00

Nr ogłoszenia: 1/2023

Zlecający: Urząd Gminy Miedzichowo

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych w formie złożonego oświadczenia,
c) wykształcenie wyższe
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe w formie złożonego oświadczenia,
e) nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość zagadnień realizowanych na stanowisku w tym głównie zagadnień wynikających - z ustawy o samorządzie gminnym - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt,
b) wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego (w tym znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Miedzichowie)
c) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji i pracy w zespole.
d) prawo jazdy kat. „B”
e) kreatywność i inicjatywa
f) umiejętność pracy pod presją czasu.
g) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
h) mile widziane doświadczenie zawodowe.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Ewidencjonowanie gruntów i budynków komunalnych oraz sporządzanie planu wykorzystania zasobu nieruchomości.
  2. Prowadzenie spraw dotyczących nieruchomości gminnych, w tym ich: sprzedaż, oddawanie w użytkowanie wieczyste, wydzierżawianie, wynajmowanie, użyczanie, oddawanie w trwały zarząd, udzielanie praw do dysponowania gruntami, przekazywanie na cele szczególne, nabywanie (niezbędnych do wykonywania zadań gminy).
  3. Prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego
    w prawo własności.
  4. Prowadzenie spraw dotyczących prawa pierwokupu.
  5. Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją gruntów.
  6. Prowadzenie spraw dotyczących ujawniania (w księgach wieczystych) prawa własności nieruchomości, zmian dotyczących oznaczenia gruntów i budynków.
  7. Prowadzenie spraw związanych ze scaleniem, podziałem oraz rozgraniczaniem nieruchomości (w tym przygotowywanie decyzji oraz postanowień).
  8. Prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym klasyfikowanie aktów notarialnych do opłaty i przygotowywanie decyzji o ustaleniu wysokości opłaty planistycznej i adicenckiej oraz ich egzekwowanie.
  9. Prowadzenie spraw związanych z wynajmem lokali mieszkalnych i użytkowych, w tym: analizowanie wniosków o przydział, ewidencjonowanie najemców, przygotowywanie umów, naliczanie czynszy i opłat eksploatacyjnych, rozpatrywanie wniosków o umorzenie bądź rozłożenie na raty zaległości czynszowych, prowadzenie spraw eksmisji lokatorów.
  10. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem lokali mieszkalnych i użytkowych, placów zabaw oraz innych obiektów gminnych, w tym wykonywanie doraźnych przeglądów, zlecanie przeglądów i okresowych kontroli technicznych, zabezpieczanie instalacji, ustalanie potrzeb remontowych, zapewnianie nadzoru technicznego i inwestorskiego, odbieranie prac oraz prowadzenie dokumentacji i wykonywanie innych czynności w sprawie.
  11. Prowadzenie spraw związanych ze zbywaniem lokali mieszkalnych i użytkowych.
  12. Sporządzanie deklaracji dotyczących podatku od nieruchomości gminnych.
  13. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic oraz numeracji nieruchomości.
  14. Prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
  15. Sporządzanie sprawozdania w zakresie zadań stanowiska pracy.
  16. Organizowanie dostaw opału do jednostek i obiektów gminnych.
  17. Przygotowywanie decyzji administracyjnych o przyznaniu dodatku mieszkaniowego oraz zryczałtowanego dodatku mieszkaniowego.
  18. Przygotowywanie zaświadczeń z zakresu posiadania lub własności gospodarstw rolnych.
  19. Sporządzanie (w zakresie zadań stanowiska pracy) planów, projektów uchwał i zarządzeń, projektów decyzji i postanowień, projektów umów, sprawozdań, informacji publicznych oraz innych opracowań.
  20. Wykonywanie innych czynności związanych z planowaniem, organizacją oraz kontrolowaniem realizowanych zadań.
  21. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Planowana data zatrudnienia: 08.05.2023r.
  2. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1. miejsce pracy: Urząd Gminy w Miedzichowie, ul. Poznańska 12,
    2. biuro usytuowane na I piętrze budynku,
    3. pełen etat, przeciętny pięciodniowy tydzień pracy z wyłączeniem sobót,
    4. praca z wykorzystaniem urządzeń i narzędzi teleinformatycznych,
    5. praca z monitorem ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia),
  4. wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  6. własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  7. własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  8. kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy,
  9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  10. podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych.
 
 Wymagane dokumenty aplikacyjne i list motywacyjny, szczególnie CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z art.221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020r. poz. 1320) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz.1282).
 
Ponadto mile widziane są :
  1. referencje,
  2. ewentualne zaświadczenie o odbyciu służby przygotowawczej u pracodawcy samorządowego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-04-20 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Miedzichowo (Sekretariat) lub przesyłać pocztą na adres: Urzędu Gminy Miedzichowo 64 – 361 Miedzichowo ul. Poznańskiej 12, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami”
c. Miejsce:
Urząd Gminy Miedzichowo ul. Poznańska 12, 64-361 Miedzichowo

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. Informacja zawierająca listę kandydatów spełniających wymagania formalne, określone w ogłoszeniu o naborze oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu (bip.miedzichowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu przy ul. Poznańskiej nr 12;
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych;
  4. Dokumenty aplikacyjne osób zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru będą przechowywane zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;
  5. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób zostaną odesłane po zakończeniu procedury naboru;
  6. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione o terminie kolejnego etapu rekrutacji.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Miedzichowie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
.
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-05 13:59:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sylwia Puka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-05 14:08:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sylwia Puka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-09 12:05:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1307 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony