ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Miedzichowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie zaświadczenia o prowadzeniu działalności na podstawie archiwalnej ewidencji Drukuj informacjęSprawa: Wydanie zaświadczenia o prowadzeniu działalności na podstawie archiwalnej ewidencji

Szczegóły informacji

Wydanie zaświadczenia o prowadzeniu działalności na podstawie archiwalnej ewidencji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Organizacyjny - Ewidencja gospodarcza

Ogłoszono dnia: 2020-03-24 15:15:59

Termin załatwienia

7 dni, w większości przypadków niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Joanna Agaciak

Miejsce załatwienia

 Urząd Gminy Miedzichowo, ul. Poznańska 12, 64-361 Miedzichowo
Referat Organizacyjny stanowisko ds. Ewidencji Działalności Gospodarczej
lub dowolny Urząd na terenie całego kraju.
Złożenie dokumentów:  I piętro pokój 14 lub teren całego kraju

Telefon kontaktowy

61 44 10 246

Adres e-mail

rada@miedzichowo.pl

Sposób załatwienia

Zaświadczenie

Miejsce odbioru

Odbiór dokumentów: I piętro, pokój nr 14

Wymagane Dokumenty

  • WNIOSEK O PROWADZENIU DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ NA PODSTAWIE ARCHIWALNEJ EWIDENCJI 
  • DOWÓD WNIESIENIA OPŁATY SKARBOWEJ 

Opłaty

Opłata skarbowa w wysokości 17 zł. Zwolnione z opłaty skarbowej zaświadczenia w sprawach alimentacyjnych, ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego,  w sprawach rentowych, w sprawach szkolnictwa

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 6 marca 2018r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz.U. z 2019 r poz. 1291)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej ( Dz.U. z 2019r poz. 1000)
« powrót do poprzedniej strony