ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Miedzichowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds. ochrony środowiska

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Miedzichowo, ul. Poznańska 12; 64-361 Miedzichowo

Wymiar etatu: Pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2024-06-17

Ogłoszono dnia: 2024-06-17

Termin składania dokumentów: 2024-07-01 15:30:00

Nr ogłoszenia: 1/2024

Zlecający: Urząd Gminy Miedzichowo

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  2.  pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych w formie złożonego oświadczenia,
  3. wykształcenie wyższe
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe w formie złożonego oświadczenia,
  5. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość zagadnień realizowanych na stanowisku w tym głównie zagadnień wynikających
- z ustawy o samorządzie gminnym
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt,
- z ustawy Prawo ochrony środowiska, utrzymaniu czystości i porządku w gminach
  1. wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego (w tym znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Miedzichowie)
  2. umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji i pracy w zespole.
  3. prawo jazdy kat. „B”
  4. kreatywność i inicjatywa
  5. umiejętność pracy pod presją czasu.
  6. umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
  7. mile widziane doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie w zakresie ochrony środowiska

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Nadzorowanie realizacji usług świadczonych mieszkańcom przez przedsiębiorstwa komunalne oraz inne działające w tym zakresie.
  2. Gospodarowanie odpadami, a w szczególności: przyjmowanie deklaracji, wprowadzanie przypisów i odpisów, naliczanie wysokości opłat i przygotowywanie decyzji, rejestrowanie działalności regulowanej, organizowanie selektywnej zbiórki odpadów i sprawozdań w sprawie.
  3. Ewidencjonowanie odpadów z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bazie Danych Odpadów.
  4. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku, nadzorowanie i kontrolowanie wywiązywania się z zadań (zgodnie z umową) przez odbierających odpady, przyjmowanie i ewidencjonowanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami.
  5. Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem ścieków komunalnych, w tym ewidencjonowania zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków, egzekwowanie obowiązku przyłączania się do sieci kanalizacji sanitarnej, kontrolowanie prawidłowości postępowania z nieczystościami.
  6. Dokonywanie wpisów do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych.
  7. Wydawanie zezwolenia na opróżnianie zbiorników i transport nieczystości.
  8. Wydawanie zezwolenia na wycinkę drzew oraz kontrolowanie nasadzeń, a w przypadku samowolnej wycinki naliczanie i egzekwowanie kary.
  9. Składanie wniosków do Starosty o uzyskanie zezwolenia na wycinkę drzew na terenie działek gminnych.
  10. Uczestniczenie w szacowaniu strat powstałych w wyniku klęsk żywiołowych, w tym sporządzanie protokołów i prowadzenie dokumentacji.
  11. Wprowadzanie w Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków informacji o źródłach ogrzewania budynków (w tym aktualizowanie bazy azbestowej).
  12. Nadzorowanie realizacji programu usuwania azbestu i wyrobów go zawierających, w tym ewidencjonowanie obiektów je zawierających.
  13. Chronienie zwierząt przed bezdomnością, w tym przygotowywanie umowy współpracy w tym zakresie z przytuliskami, schroniskami i weterynarzem.
  14. Wydawanie zezwoleń na  utrzymywanie psów ras agresywnych.
  15. Rozliczanie opłat ponoszonych przez gminę za korzystanie ze środowiska.
  16. Informowanie rolników o występowaniu wścieklizny, bądź chorób lub szkodników roślin uprawnych.
  17. Wydawanie zezwolenia na uprawę maku i konopi włóknistych (w tym ewidencjonowanie ich zasiewów).
  18. Ewidencjonowanie kół łowieckich oraz opiniowanie rocznych planów łowieckich.
  19. Gromadzenie i udostępnianie informacji o środowisku.
  20. Opiniowanie wszelkich spraw związanych z pracami geologicznymi i górniczymi.
  21. Sporządzanie sprawozdań w zakresie zadań ze stanowiska pracy
  22. Sporządzanie (w zakresie zadań stanowiska pracy) planów, projektów uchwał i zarządzeń, projektów decyzji i postanowień, projektów umów, sprawozdań, informacji publicznych oraz innych opracowań.
  23. Wykonywanie innych czynności związanych z planowaniem, organizacją oraz kontrolowaniem realizowanych zadań.
  24. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Urząd Gminy w Miedzichowie, ul. Poznańska 12,
  2. biuro usytuowane na parterze budynku,
  3. pełen etat, przeciętny pięciodniowy tydzień pracy z wyłączeniem sobót,
  4. praca z wykorzystaniem urządzeń i narzędzi teleinformatycznych,
  5. praca z monitorem ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia),
  4. wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  6. własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  7. własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  8. kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy,
  9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  10. podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych.
 
 Wymagane dokumenty aplikacyjne i list motywacyjny, szczególnie CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z art.221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-07-01 15:30:00
b. Sposób:
            Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Miedzichowo (Sekretariat) lub przesyłać pocztą na adres: Urzędu Gminy Miedzichowo 64 – 361 Miedzichowo ul. Poznańskiej 12, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska” w terminie do dnia 01.07.2024r. do godz.15.30 /nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP/.
           
Inne informacje:
  1. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. Informacja zawierająca listę kandydatów spełniających wymagania formalne, określone w ogłoszeniu o naborze oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu (bip.miedzichowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu przy ul. Poznańskiej nr 12;
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych;
  4. Dokumenty aplikacyjne osób zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru będą przechowywane zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;
  5. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób zostaną odesłane po zakończeniu procedury naboru;
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione o terminie kolejnego etapu rekrutacji

VII. Informacje dodatkowe:

Ponadto mile widziane są :
  1. referencje,
  2. ewentualne zaświadczenie o odbyciu służby przygotowawczej u pracodawcy samorządowego.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony