Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3Szczegóły informacji
Ogłoszenie: NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds. gospodarki nieruchomościami
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Miedzichowo, ul. Poznańska 12; 64-361 Miedzichowo
Wymiar etatu: cały etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Gminy Miedzichowo
Data udostępnienia: 2021-12-16
Ogłoszono dnia: 2021-12-16
Termin składania dokumentów: 2021-12-31 00:00:00
Nr ogłoszenia: 3
Zlecający: Urząd Gminy Miedzichowo
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych w formie złożonego oświadczenia,
- wykształcenie średnie
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe w formie złożonego oświadczenia,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień realizowanych na stanowisku w tym głównie zagadnień wynikających
- z ustawy o samorządzie gminnym
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt,
- wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego (w tym znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Miedzichowie)
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji i pracy w zespole.
- prawo jazdy kat. „B”
- kreatywność i inicjatywa
- umiejętność pracy pod presją czasu.
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
- mile widziane doświadczenie zawodowe.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką gruntami w tym rozgraniczanie, podziały i scalanie:
- przygotowywanie decyzji o podziale nieruchomości;
-scalanie i podział nieruchomości położonych na obszarach przeznaczonych w planach zagospodarowania przestrzennego na cele inne niż rolne i leśne;
- Gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, a także innymi lokalami w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd oraz ich przekazywanie na cele szczególne;
- Ustalanie wartości nieruchomości, cen i opłat za ich wykorzystanie;
- Organizowanie przetargów na zbywanie prawa własności, prawa użytkowania wieczystego, pobór i egzekucja opłat z tytułu użytkowania wieczystego;
- Nabywanie nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań gminy;
- Komunalizacja gruntów;
- Prowadzenie ewidencji gruntów i budynków komunalnych;
- Tworzenie zasobów gruntów i gospodarowanie nimi – zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa obowiązującego;
- Prawo pierwokupu;
- Wywłaszczanie;
- Opłaty adiacenckie i planistyczne oraz ich egzekucja;
- Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki mieszkaniowej, a w szczególności:
- gospodarowanie gminnym zasobem mieszkaniowym’
- przyznawanie lokali mieszkalnych, w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnienie w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych, pozbawionych mieszkania w skutek klęsk żywiołowych,
- współpraca w zakresie zarządzania nieruchomościami wspólnymi,
- egzekucja w sprawach lokalowych i usuwanie skutków samowoli lokalowej,
- określanie stawek czynszu za lokale i innych opłat,
- weryfikacja i monitorowanie zaległości i płatności czynszów i opłat za lokale,
- zbywanie lokali mieszkalnych i budynków;
- Sporządzanie zestawień danych dotyczących czynszów najmu lokali mieszkalnych nie należących do publicznego zasobu mieszkaniowego i przekazywanie ich do publikacji w wojewódzkim dzienniku urzędowym;
- Prowadzenie spraw z zakresu technicznej ochrony substancji mieszkaniowej, utrzymania obiektów gminnych i ich urządzeń administrowanych przez urząd w tym placów zabaw w należytym stanie technicznym:
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej administrowanych obiektów mieszkalnych i użytkowych oraz urządzeń placów zabaw (książki budynków, karty inwentaryzacyjne, dokumentacja techniczna, protokoły odbioru, protokoły przeglądów, itp.),
- prowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego,
- prowadzenie przeglądów stanu technicznego całego obiektu,
- wykonywanie doraźnych przeglądów w wyniku zawiadomień o wystąpieniu uszkodzeń lub awarii,
- ustalanie potrzeb remontowych, ich klasyfikowanie i określanie kolejności na podstawie kontroli i przeglądów okresowych oraz decyzji organów nadzoru budowlanego, zapewnienie opracowania niezbędnej dokumentacji technicznej i ekspertyz,
- zapewnienie nadzoru technicznego i inwestorskiego nad remontami,
- dokonywanie odbioru wykonywanych prac remontowych i usług w ramach zawartych umów pod względem jakości i ilości, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych oraz faktur pod względem merytorycznym i rzeczowym,
- opiniowanie pod względem technicznym, a także prowadzenie całokształtu spraw związanych ze zmianą funkcji pomieszczeń, lokali i budynków,
- zabezpieczenie instalacji i urządzeń przed skutkami oddziaływania warunków atmosferycznych,
- usuwanie zagrożeń bezpieczeństwa życia i zdrowia mieszkańców oraz innych osób na skutek uszkodzeń elementów budynków lub wadliwego działania instalacji i urządzeń,
- zawiadamianie Wójta Gminy w przypadku stwierdzenia, że stan budynku lub urządzeń zagraża bezpieczeństwu użytkowników,
- Przygotowywanie zaświadczeń z zakresu posiadania lub własności gospodarstw rolnych;
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązków wynikających z ustawy o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości skarbu państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego polegających na przygotowaniu i składaniu w sądzie rejonowym wniosków wraz z dokumentacją stanowiącą podstawę przedmiotowego wpisu;
- Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic oraz numeracji nieruchomości;
- Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków oraz przygotowanie decyzji administracyjnych o przyznaniu dodatku mieszkaniowego oraz zryczałtowanego dodatku energetycznego.
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia),
- wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne i list motywacyjny, szczególnie CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z art.221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020r. poz. 1320) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz.1282).
Ponadto mile widziane są :
referencje, ewentualne zaświadczenie o odbyciu służby przygotowawczej u pracodawcy samorządowego.VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-12-31 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Miedzichowo (Sekretariat) lub przesyłać pocztą na adres: Urzędu Gminy Miedzichowo 64 – 361 Miedzichowo ul. Poznańskiej 12, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami” w terminie do dnia 31.12.2021r. do godz.15.30 /nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP/.