ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Miedzichowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds. gospodarki nieruchomościami

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Miedzichowo, ul. Poznańska 12; 64-361 Miedzichowo

Wymiar etatu: cały etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy Miedzichowo

Data udostępnienia: 2021-12-16

Ogłoszono dnia: 2021-12-16

Termin składania dokumentów: 2021-12-31 00:00:00

Nr ogłoszenia: 3

Zlecający: Urząd Gminy Miedzichowo

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  2.  pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych w formie złożonego oświadczenia,
  3. wykształcenie średnie
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe w formie złożonego oświadczenia,
  5. nieposzlakowana opinia.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość zagadnień realizowanych na stanowisku w tym głównie zagadnień wynikających
- z ustawy o samorządzie gminnym
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt,
  1. wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego (w tym znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Miedzichowie)
  2. umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji i pracy w zespole.
  3. prawo jazdy kat. „B”
  4. kreatywność i inicjatywa
  5. umiejętność pracy pod presją czasu.
  6. umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
  7. mile widziane doświadczenie zawodowe.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką gruntami w tym rozgraniczanie, podziały i scalanie:
- przygotowywanie decyzji o podziale nieruchomości;
-scalanie i podział nieruchomości położonych na obszarach przeznaczonych w planach zagospodarowania przestrzennego na cele inne niż rolne i leśne;
  1. Gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, a także innymi lokalami w tym ich zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd oraz ich przekazywanie na cele szczególne;
  2. Ustalanie wartości nieruchomości, cen i opłat za ich wykorzystanie;
  3. Organizowanie przetargów na zbywanie prawa własności, prawa użytkowania wieczystego, pobór i egzekucja opłat z tytułu użytkowania wieczystego;
  4.  Nabywanie nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań gminy;
  5. Komunalizacja gruntów;
  6.  Prowadzenie ewidencji gruntów i budynków komunalnych;
  7. Tworzenie zasobów gruntów i gospodarowanie nimi – zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa obowiązującego;
  8. Prawo pierwokupu;
  9. Wywłaszczanie;
  10.  Opłaty adiacenckie i planistyczne oraz ich egzekucja;
  11. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki mieszkaniowej, a w szczególności:
- gospodarowanie gminnym zasobem mieszkaniowym’
- przyznawanie lokali mieszkalnych, w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnienie w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych, pozbawionych mieszkania w skutek klęsk żywiołowych,
- współpraca w zakresie zarządzania nieruchomościami wspólnymi,
- egzekucja w sprawach lokalowych i usuwanie skutków samowoli lokalowej,
- określanie stawek czynszu za lokale i innych opłat,
- weryfikacja i monitorowanie zaległości i płatności czynszów i opłat za lokale,
- zbywanie lokali mieszkalnych i budynków;
  1. Sporządzanie zestawień danych dotyczących czynszów najmu lokali mieszkalnych nie należących do publicznego zasobu mieszkaniowego i przekazywanie ich do publikacji w wojewódzkim dzienniku urzędowym;
  2. Prowadzenie spraw z zakresu technicznej ochrony substancji mieszkaniowej, utrzymania obiektów gminnych i ich urządzeń administrowanych przez urząd w tym placów zabaw w należytym stanie technicznym:
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej administrowanych obiektów mieszkalnych i użytkowych oraz urządzeń placów zabaw (książki budynków, karty inwentaryzacyjne, dokumentacja techniczna, protokoły odbioru, protokoły przeglądów, itp.),
- prowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego,
- prowadzenie przeglądów stanu technicznego całego obiektu,
- wykonywanie doraźnych przeglądów w wyniku zawiadomień o wystąpieniu uszkodzeń lub awarii,
- ustalanie potrzeb remontowych, ich klasyfikowanie i określanie kolejności na podstawie kontroli i przeglądów okresowych oraz decyzji organów nadzoru budowlanego, zapewnienie opracowania niezbędnej dokumentacji technicznej i ekspertyz,
- zapewnienie nadzoru technicznego i inwestorskiego nad remontami,
- dokonywanie odbioru wykonywanych prac remontowych i usług w ramach zawartych umów pod względem jakości i ilości, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych oraz faktur pod względem merytorycznym i rzeczowym,
- opiniowanie pod względem technicznym, a także prowadzenie całokształtu spraw związanych ze zmianą funkcji pomieszczeń, lokali i budynków,
- zabezpieczenie instalacji i urządzeń przed skutkami oddziaływania warunków atmosferycznych,
- usuwanie zagrożeń bezpieczeństwa życia i zdrowia mieszkańców oraz innych osób na skutek uszkodzeń elementów budynków lub wadliwego działania instalacji i urządzeń,
- zawiadamianie Wójta Gminy w przypadku stwierdzenia, że stan budynku lub urządzeń zagraża bezpieczeństwu użytkowników,
  1. Przygotowywanie zaświadczeń z zakresu posiadania lub własności gospodarstw rolnych;
  2. Prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązków wynikających z ustawy o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości skarbu państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego polegających na przygotowaniu i składaniu w sądzie rejonowym wniosków wraz z dokumentacją stanowiącą podstawę przedmiotowego wpisu;
  3. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic oraz numeracji nieruchomości;
  4. Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków oraz przygotowanie decyzji administracyjnych o przyznaniu dodatku mieszkaniowego oraz  zryczałtowanego dodatku energetycznego.
 

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia),
  4. wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  6. własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  7. własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  8. kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy,
  9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  10. podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych.
 
 Wymagane dokumenty aplikacyjne i list motywacyjny, szczególnie CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z art.221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020r. poz. 1320) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz.1282).
 
Ponadto mile widziane są :
referencje, ewentualne zaświadczenie o odbyciu służby przygotowawczej u pracodawcy samorządowego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-12-31 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Miedzichowo (Sekretariat) lub przesyłać pocztą na adres: Urzędu Gminy Miedzichowo 64 – 361 Miedzichowo ul. Poznańskiej 12, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami w terminie do dnia 31.12.2021r. do godz.15.30 /nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP/.
           

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony