ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Miedzichowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o koncesji - Koncesja na przebudowę i aranżację pomieszczeń Centrum Kulturalnego Wsi Bolewice Drukuj informację Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o koncesji - Koncesja na przebudowę i aranżację pomieszczeń Centrum Kulturalnego Wsi Bolewice

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o koncesji - Koncesja na przebudowę i aranżację pomieszczeń Centrum Kulturalnego Wsi Bolewice

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Koncesja

Zamawiający: Wójt Gminy Miedzichowo

Finansowanie: własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2022-08-17 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2022-08-17 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Miedzichowo ul. Poznańska 12, 64-361 Miedzichowo

Ogłoszono dnia: 2022-08-01 przez .

Treść:

Ogłoszenie o koncesji
Koncesja na przebudowę i aranżację pomieszczeń Centrum Kulturalnego Wsi Bolewice
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedzichowo
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: REGON 210967053
1.4.) Adres zamawiającego
1.4.1.) Ulica: Poznańska
1.4.2.) Miejscowość: Dziećmierowo
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-361
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug-miedzichowo@post.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzichowo.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego
Ogólne usługi publiczne
1.7.) Czy postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył prowadzenie postępowania: Nie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Nazwa umowy koncesji
Koncesja na przebudowę i aranżację pomieszczeń Centrum Kulturalnego Wsi Bolewice
2.2.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b577be64-1176-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.3.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285744/01
2.4.) Wersja ogłoszenia: 01
2.5.) Data ogłoszenia: 2022-08-01 11:24
2.6.) Wskazanie, czy o zawarcie umowy koncesji mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 34 ustawy
o umowie koncesji na roboty budowlane lub usługi (koncesje zastrzeżone)
2.6.1.) O zawarcie umowy koncesji mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 34 ustawy: Nie
2.7.) Czy umowa koncesji dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.miedzichowo.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów koncesji: Nie
3.4.) Sposób albo sposoby komunikowania się z wykonawcami w postępowaniu:
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
3.5.) Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania, skargi oraz informacje Wykonawcy przekazują pisemnie -
pocztą, osobiście, kurierem lub pocztą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.9. poniżej.
amawiający dopuszcza komunikację elektroniczną za pośrednictwem adresu email: wajman@miedzichowo.pl lub ugmiedzichowo@
post.pl w każdym przypadku wskazanym przez Zamawiającego. Korespondencja przekazywana za
pośrednictwem adresu email wymaga formy elektronicznej tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym (uwaga: nie dotyczy składania ofert).
W komunikacji należy posługiwać się numerem postępowania: IZP.271.9.2022.
3.6.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej
adres mailowy: wajman@miedzichowo.pl lub ug-miedzichowo@post.pl
3.7.) Zamawiający dopuszcza składanie ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy
koncesji oraz oświadczeń
wyłącznie w formie pisemnej
3.8.) Zamawiający dopuszcza sporządzenie i przedstawienie ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania
danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Język ofert, wniosków oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów kwalifikacji oraz braku podstaw
wykluczena:
polski
3.11.) RODO (obowiązek informacyjny)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Miedzichowo z siedzibą przy ul. Poznańska 12, 64-361 Miedzichowo;
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: Urząd Gminy
Miedzichowo; mail: inspektor@cbi24.pl lub adres ul. Poznańska 12, 64-361 Miedzichowo;
3) Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust.1 lit c RODO) wynikającego z
ustawy z dnia 21 października 2016 r. o umowie koncesji na roboty budowlane lub usługi, którym jest przeprowadzenie
postępowania o zawarcie umowy koncesji;
4) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane
przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
5) Posiada Pani/Pan:
‒ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
‒ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o zawarcie umowy koncesji ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
‒ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa, w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego;
‒ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
6) Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów, to wymóg ustawowy niezbędny do wzięcia udziału w
postępowaniu o zawarcie umowy koncesji. Podanie dodatkowych danych ma charakter dobrowolny.
7) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym
profilowaniu.
8) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 13 ust. 1-3 ustawy o umowie koncesji, jak również inne podmioty upoważnione do odbioru
danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się
obsługą informatyczną Administratora.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT UMOWY KONCESJI
4.1.) Numer referencyjny postępowania
IZP.271.9.2022
4.2.) Rodzaj koncesji
roboty budowlane
4.3.) Zamawiający udziela koncesji w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Wartość koncesji
4.5.) Koncesja jest podzielona na części: Nie
4.6.) Krótki opis przedmiotu umowy koncesji
3.1. Przedsięwzięcie jest zlokalizowane w Gminie Miedzichowo w województwie wielkopolskim, w miejscowości Bolewice.
Przedmiotem inwestycji będzie przebudowa budynku i aranżacja pomieszczeń Wiejskiego Ośrodka Kultury w Bolewicach z
przeznaczeniem na kawiarnię i bar. Nieruchomość i zlokalizowany na niej budynek stanowi własność Gminy Miedzichowo.
Celem przedmiotowej inwestycji jest podniesienie atrakcyjności Gminy jako miejsca do zamieszkania, pełne wykorzystanie
możliwości obiektu, w którym funkcjonuje kino społecznościowe i udostępnienie go mieszkańcom gminy.
4.7.) Głowny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.9.) Opis potrzeb, oczekiwań i wymagań zamawiającego, które powinny zostać spełnione w ramach danego postępowania
o zawarcie umowy koncesji albo w ramach danej części postępowania
Zamawiający określa kryteria kwalifikacji, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie uznany za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż
1.000.000,00 zł.
2) zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
4.10.) Umowa koncesji obejmuje opcje: Nie
4.11.) Zamawiający przewiduje przedłużenie umowy koncesji: Nie
4.12.) Przewidywany okres obowiązywania umowy koncesji:
300 miesiące
4.13.) Czy w odniesieniu do opisu przedmiotu umowy koncesji zamawiający uwzględnił wymagania dotyczące poziomów
oddziaływania na środowisko i klimat lub wymagania dostosowania do określonych potrzeb (projektowania z
przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników), w tym potrzeb osób niepełnosprawnych: Nie
SEKCJA V – PROCEDURA
5.2.) Zamawiający zaprasza do
składania ofert
5.3.) Warunki, jakim ma odpowiadać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zawarcie umowy koncesji albo
oferta pod rygorem ich odrzucenia
Oferty powinny zostać złożone zgodnie z odpowiednimi wzorami w formie pisemnej na adres Zamawiającego Urząd Gminy,
ul. Poznańska 12, 64-361 Miedzichowo, pok. Sekretariat.
Oferty należy składać w sposób uniemożliwiający ich przypadkowe otwarcie oraz opisać w sposób jednoznacznie
wskazujący na przedmiotowe postępowanie. Zaleca się, aby oferta została złożona w zaklejonej kopercie opatrzonej
napisem :
… … … … … … … … … … … …
nazwa i adres Wykonawcy
(pieczątka firmowa)
Gmina Miedzichowo
ul. Poznańska 12
64-361 Miedzichowo
„Koncesja na przebudowę i aranżację pomieszczeń Centrum Kulturalnego Wsi Bolewice”
Nr postępowania: IZP.271.9.2022
Koncesjodawca nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie Oferty niezabezpieczonej w powyższy sposób.
Koncesjodawca nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty lub braku
którejkolwiek informacji.
Zainteresowany Podmiot może, przed upływem terminu składania Ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać Ofertę. Zmiana,
uzupełnienie lub wycofanie Oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie Oferty, tj. w zamkniętej kopercie z
odpowiednim dopiskiem – „Koncesja na przebudowę i aranżację pomieszczeń Centrum Kulturalnego Wsi Bolewice”.
Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania koperty.
 
Zainteresowany Podmiot ponosi we własnym zakresie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty.
Składanie i Otwarcie Ofert.
Termin złożenia Ofert: do 17.08.2022 do godziny 10.00.
Oferty zostaną otwarte w dniu 17.08.2022 o godz. 10:15 w siedzibie Urzędu Gminy Miedzichowo, ul. Poznańska 12, 64-361
Miedzichowo, sala narad.
Otwarcie Ofert jest jawne.
5.4.) Czy zamawiający przewiduje ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
Nie
5.5.) Jeżeli zamawiający przewiduje ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu o zawarcie umowy koncesji
5.6.) Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych: Nie
5.8.) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertami oferty wariantowej: Nie
5.9.) Informacje na temat składania ofert lub wniosków
5.9.2.) Termin składania ofert: 2022-08-17 10:00
5.9.3.) Miejsce składania wniosków/ofert
Urząd Gminy Miedzichowo ul. Poznańska 12, 64-361 Miedzichowo
5.12.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
5.13.) Stosowane kryteria oceny ofert
5.13.1.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
Kryterium nr 1
5.13.2.) Rodzaj kryterium: inne
5.13.3.) Nazwa kryterium: kwota czynszu
5.13.4.) Waga: 60
5.13.7) Opis kryterium
Maksymalnie w tym kryterium wykonawca może otrzymać 60 pkt. Wykonawca zobowiązany będzie zaoferować kwotę
czynszu powyżej kwoty minimalnej tj. 30,00 zł/mc, przy czym zaoferowanie kwoty minimalnej będzie oznaczało brak
przyznania punktacji. Zasady płatności czynszu określone zostały we wzorze umowy.
Kryterium nr 2
5.13.2.) Rodzaj kryterium: inne
5.13.3.) Nazwa kryterium: ilość godzin udostępnienia obiektu na potrzeby Gminy Miedzichowo rocznie
5.13.4.) Waga: 40
5.13.7) Opis kryterium
W ramach kryterium “Ilość godzin udostępnienia obiektu na potrzeby Gminy Miedzichowo rocznie”: udostępnienie obiektu
na potrzeby Gminy Miedzichowo rocznie w ilości 20 godzin – 40 pkt.
5.14.) Informacja, czy zamawiający przewiduje zastosowanie aukcji elektronicznej: Nie
5.15.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o zawarcie umowy koncesji, jeżeli środki, które zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części umowy koncesji nie zostaną mu przyznane: Nie
SEKCJA VI – KWALIFIKACJA PODMIOTOWA WYKONAWCY
6.1) Wykaz kryteriów kwalifikacji
Kryterium nr 1
6.1.1) Rodzaj kryterium kwalifikacji
kryteria dotyczące sytuacji ekonomicznej finansowej
6.1.2) Nazwa kryterium kwalifikacji
 
zdolność kredytowa
6.1.3) Krótki opis kryterium kwalifikacji, w tym wymagania minimalne dotyczące oczekiwanego przez zamawiającego
poziomu spełnienia kryterium
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie
mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
6.1.4) Krótki opis sposobu zastosowania kryterium
Brak spełnienia kryterium kwalifikacji przez wykonawcę, skutkować będzie odrzuceniem oferty w postępowaniu. Ocena
spełniania kryterium kwalifikacji zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.
6.1.5.) Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów na potwierdzenie kryterium kwalifikacji: Tak
6.1.6) Dokumenty wymagane na potwierdzenie kryterium kwalifikacji, sposób ich przedłożenia oraz zakres
Informacja z banku albo spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania Wniosków, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych) lub równowartość tej kwoty w
innej walucie. Wartości podane w walucie innej niż PLN będą przeliczone na PLN według kursu średniego NBP danej
waluty z dnia, publikacji Ogłoszenia.
Kryterium nr 2
6.1.1) Rodzaj kryterium kwalifikacji
kryteria dotyczące zdolności zawodowej
6.1.2) Nazwa kryterium kwalifikacji
kadra
6.1.3) Krótki opis kryterium kwalifikacji, w tym wymagania minimalne dotyczące oczekiwanego przez zamawiającego
poziomu spełnienia kryterium
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą zdolną do wykonania
zamówienia tj. co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
6.1.4) Krótki opis sposobu zastosowania kryterium
Brak spełnienia kryterium kwalifikacji przez wykonawcę, skutkować będzie odrzuceniem oferty w postępowaniu. Ocena
spełniania kryterium kwalifikacji zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.
6.1.5.) Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów na potwierdzenie kryterium kwalifikacji: Tak
6.1.6) Dokumenty wymagane na potwierdzenie kryterium kwalifikacji, sposób ich przedłożenia oraz zakres
3) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy, odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu osób dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia .
6.2.) Zasady przedkładania zobowiązań innych podmiotów, na których zdolnościach polega wykonawca w celu spełniania
kryteriów kwalifikacji
5.6. W przypadku, gdy Wykonawca chce korzystać ze zdolności innych podmiotów, jest obowiązany udowodnić
Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w ciągu całego okresu wykonywania Umowy koncesji, w
szczególności przedstawiając w tym celu stosowne zobowiązanie takich podmiotów (uwaga: w przypadku gdy Wykonawca
będzie korzystał ze zdolności innych podmiotów, Wykonawca załącza stosowne zobowiązanie podmiotu do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Umowy koncesji, którego wzór znajduje się
w Opisie Postępowania – Załącznik nr 6 do Opisu Postępowania).
6.3.) Podstawy wykluczenia wykonawcy w oparciu o art. 32 ust. 1 ustawy o umowie koncesji na roboty budowlane lub
usługi:
Art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. a)
Art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. b)
Art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. c)
Art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. d)
Art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. e)
Art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. f)
Art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. g)
Art. 32 ust. 1 pkt 1 lit. h)
Art. 32 ust. 1 pkt 2
Art. 32 ust. 1 pkt 3
Art. 32 ust. 1 pkt 4
Art. 32 ust. 1 pkt 5
Art. 32 ust. 1 pkt 6
6.3.1.) Dokumenty wymagane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, sposób ich sporządzenia oraz zakres
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego zał. nr 3
2) informację z KRK w zakresie określonym w art. 32 ust. 1 pkt 1-2 ustawy o umowie koncesji, wystawioną nie wcześniej niż
6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków.
6.4.) Czy zamawiający przewiduje podstawy wykluczenia z art. 32 ust. 2 ustawy o umowie koncesji na roboty budowlane lub
usługi?: Tak
6.4.1.) Wykaz podstaw wykluczenia:
Art. 32 ust. 2 pkt 1
6.4.2.) Dokumenty wymagane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, sposób ich sporządzenia oraz zakres
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków, lub inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
Wniosków, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat
tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
6.5.) Zasady składania przez wykonawców oświadczeń o spełnieniu kryterium kwalifikacji oraz braku podstaw wykluczenia
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy składają wraz z ofertą także oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnianiu kryteriów kwalifikacji.
SEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY KONCESJI
7.2.) Czy zamawiający wymaga, żeby grupa koncesjonariuszy, z którą zostanie zawarta umowa koncesji przyjęła określoną
formę prawną?: Nie
7.4.) Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy koncesji: Tak
7.5.) Informacje na temat zakresu i charakteru oraz warunków wprowadzenia zmian umowy
Na podstawie art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy o koncesji Koncesjodawca przewiduje możliwość dokonania następujących zmian
postanowień Umowy:
1) zmiany terminu wykonania Przedmiotu koncesji w sytuacjach wystąpienia:
a) przestoju w realizacji Przedmiotu koncesji niezawinionego przez Koncesjonariusza, który wyniknie ze zdarzeń losowych
lub działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją: wojny, strajki, epidemie, wstrzymanie dostaw towarów;
b) zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji
dotyczącej Przedmiotu koncesji do zmiany przepisów, która nastąpiła w trakcie realizacji Umowy;
c) udokumentowanych działań osób, podmiotów trzecich (niezwiązanych z żadną ze Stron) lub organów władzy publicznej,
które spowodują przerwanie realizacji Przedmiotu koncesji w całości bądź w istotnym zakresie – w przypadku, jeśli działania
osób, podmiotów trzecich lub organów władzy publicznej wpływają na możliwość wykonywania istotnej części lub całości
Przedmiotu koncesji o czas odpowiadający tym okolicznościom;
2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia wynikającej ze zmian technologicznych, w szczególności: konieczności realizacji
Przedmiotu koncesji przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w ogłoszeniu o koncesji/ opisie
Przedmiotu koncesji, w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym
wykonaniem Przedmiotu koncesji bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
SEKCJA VIII – INFORMACJE DODATKOWE
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Miedzichowie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-08-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
.
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-08-01 14:13:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sylwia Puka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-08-01 14:25:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sylwia Puka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-07 14:15:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
772 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony