ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Miedzichowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Obwieszczenie - Zawiadomienie o wszczęciu postępowania - IGP.6220.2.2022

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-05-19 14:31:04 przez Sylwia Puka

Akapit nr - brak tytułu

Miedzichowo, dnia 19.05.2022 r.
IGP.6220.2.2022
 
OBWIESZCZENIE-ZAWIADOMIENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
 
Zgodnie z art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735
z późn. zm.), zwanej dalej k.p.a. i art. 73 ust. 1 i art.74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2373
z późn. zm.) zwanej dalej ustawą ooś,
 
Zawiadamiam
 
że na wniosek z dnia 7 kwietnia 2022 r. (data wpływu do tut. Urzędu 13.04.2022 r.), uzupełniony dnia 19.04.2022 r., zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie polegającego na budowie budynków mieszkalnych jednorodzinnych wolnostojących wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz budową drogi dojazdowej, przewidzianej do realizacji na dz. nr geod. 16/8, 16/9, 16/10, 16/11, 16/13, 16/14, obręb Stary Folwark oraz dz. nr geod. 183/7, 183/8, 138/9, 183/10, 183/12, 183/11 Obręb Szklarka Trzcielska, gmina Miedzichowo.
Wobec powyższego informuję o uprawnieniach wszystkich stron postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału
w każdym jego stadium.
Zgodnie z art. 74 ust. 3a ooś, stroną postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie. Przez obszar ten rozumie się:
1) przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu;
2) działki, na których w wyniku realizacji, eksploatacji lub użytkowania przedsięwzięcia zostałyby przekroczone standardy jakości środowiska, lub
3) działki znajdujące się w zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia, które może wprowadzić ograniczenia w zagospodarowaniu nieruchomości, zgodnie z jej aktualnym przeznaczeniem.
Przedmiotowe przedsięwzięcie należy do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, określonych w § 3 ust. 1 pkt 54  lit. b. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839).
Zgodnie z art. 64 ust. 1 i 2 ustawy ooś, w toku postępowania w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, należy uzyskać opinie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowym Tomyślu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Gorzowie Wlkp.
Wobec powyższego, rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii oraz ewentualnych uzgodnień.
Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Miedzichowo, ul. Poznańska 12, 64-361 Miedzichowo, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym ( 61 44 10 263).
Ponieważ w przedmiotowej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy ooś oraz art. 49 k.p.a.- zawiadomienie zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Miedzichowo i na stronie http://www.bip.miedzichowo.pl/ oraz przesłane do Sołtysa sołectwa Bolewicko. Zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
 
 
Wójt Gminy Miedzichowo
/-/ dr Stanisław Piechota
 
 
 
KLAUZULA INFORMACYJNA
 
Zgodnie z art. 61 § 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego
(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) w zw. z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że:
 
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Miedzichowie ul. Poznańska 12, kod pocztowy 64-361, e-mail: , tel. 61 44 10 240.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: lub korespondencyjnie na adres: Urząd Gminy w Miedzichowie, ul. Poznańska 12, Miedzichowo 64-361, e-mail: , tel. 61 44 10 240. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych  z przetwarzaniem danych.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu dopełnienia obowiązków określonych                                                     w przepisach prawa art. 6 ust 1 pkt c RODO na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 741 ze zm.), ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1899 ze zm.), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 735 z późniejszymi zmianami), ustawa z dnia 28 września 1991 r.  o lasach (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1275 ze zm. ), ustawy z dnia 21 marca 1985 r.  o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz.1375 z późn. zm), ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 2373 z późn. zm.), ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1923), Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji  i zakresu działania archiwów zakładowych. (Dz.U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn.zm.)
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora                                                           w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 
  6. Pani/Pana dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, a następnie będą archiwizowane zgodnie
    z obowiązującymi przepisami prawa.
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
 
« powrót do poprzedniej strony