ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Miedzichowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego - IGP.6733.3.2022

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-05-13 08:08:51 przez Sylwia Puka

Akapit nr - brak tytułu

Miedzichowo, dnia 13.05.2022 r.
 
IGP.6733.3.2022
 
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
 
Zgodnie z art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) zawiadamiam o wszczęciu postępowania na wniosek z dnia 11.05.2022r., Inwestora ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. ul. Ku Słońcu 34, 71,080 Szczecin pełnomocnik: Pan Krzysztof Jagiełło w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci elektroenergetycznej nn-0,4 kV oświetlenia drogowego, przewidzianej do realizacji na dz. nr geod. 104 i 107, obręb Grudna, gm. Miedzichowo.
W związku z powyższym informuję, iż niniejsze obwieszczenie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Zgodnie z art. 73 § 1 KPA informuję, że strony postępowania mogą zapoznać się z  materiałami dotyczącymi powyższej sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Miedzichowo, ul. Poznańska 12, 64-361 Miedzichowo, Referat Infrastruktury i Ochrony Środowiska (pok.100, II piętro), po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (tel. 61 44 10 263).
 
 
Wójt Gminy Miedzichowo
/-/ dr Stanisław Piechota
 
 
 
 
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 61 § 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) w zw. z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Miedzichowie ul. Poznańska 12, kod pocztowy 64-361, e-mail: , tel. 61 44 10 240.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: lub korespondencyjnie na adres: Urząd Gminy w Miedzichowie
    ul. Poznańska 12, Miedzichowo 64-361, e-mail: , tel. 61 44 10 240. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu dopełnienia obowiązków określonych w przepisach prawa art. 6 ust 1 pkt c RODO na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu  i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.), ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1990 ze zm.), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.),ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1463 ze zm.), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 470 e zm.), ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021r., poz.247 ze zm..), ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1546 ze zm.), Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. (Dz.U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn.zm.)
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 
  6. Pani/Pana dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, a następnie będą archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia  o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany
 
« powrót do poprzedniej strony