ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Trwa nabór uzupełniający kandydatów na rachmistrzów posługujących się Polskim Językiem Migowy

Informacja ogłoszona dnia 2021-05-11 13:38:31 przez Sylwia Puka

Akapit nr 1 - brak tytułu

Od 6 do 11 maja br. trwa nabór uzupełniający na rachmistrzów spisowych posługujących się Polskim Językiem Migowym. 
W celu zapewnienia osobom niesłyszącym możliwości spisania się z pomocą rachmistrza, Centralne Biuro Spisowe (CBS) podjęło decyzję o uruchomieniu naboru uzupełniającego na rachmistrzów posługujących się Polskim Językiem Migowym PJM). Zatrudnienie rachmistrzów posługujących się językiem migowym ma zapewnić możliwość skorzystania z metody uzupełniającej spisu – tj. wywiadu z rachmistrzem – tym osobom, które same nie spisały się przez Internet.
Nabór będzie realizowany na terenie tych województw, w których Wojewódzkie Biura Spisowe (WBS) zidentyfikowały potrzebę zapewnienia dodatkowego wsparcia dla osób niesłyszących. Obecnie nabór uzupełniający kandydatów na rachmistrzów posługujących się PJM realizujemy w następujących 9. województwach:
  1. lubuskim
  2. łódzkim
  3. małopolskim
  4. opolskim
  5. podlaskim
  6. pomorskim
  7. warmińsko-mazurskim
  8. wielkopolskim
  9. zachodniopomorskim
 Kandydat na rachmistrza spisowego powinien spełniać następujące warunki:
  • mieć ukończone 18 lat,
  • cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
  • posiadać co najmniej średnie wykształcenie,
  • posługiwać się językiem polskim,
  • posługiwać się biegle Polskim Językiem Migowym,
  • nie być skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz. U. 2019 r. poz. 1775, z późn.zm. nabór na rachmistrzów przeprowadzają Gminni Komisarze Spisowi.
Kandydat na rachmistrza spisowego w NSP 2021 może składać dokumenty osobiście w siedzibie urzędu gminy lub za pośrednictwem: poczty elektronicznej (na skrzynkę e-mailową urzędu gminy) platformy ePUAP albo operatora pocztowego (w tym m.in. Poczty Polskiej, firm kurierskich). O dacie wpływu dokumentów decyduje:
  • w przypadku osobistego złożenia dokumentów w urzędzie lub doręczenia ich za pośrednictwem kuriera – data dostarczenia do urzędu;
  • w przypadku wysłania dokumentów pocztą elektroniczną na skrzynkę e-mailową urzędu wskazaną w ogłoszeniu – data wprowadzenia zgłoszenia do środka komunikacji elektronicznej nadawcy (data wysłania wiadomości e-mail);
Szczegóły naboru uzupełniającego publikowane są również na stronach Gminnych Biur Spisowych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Miedzichowie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
.
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-11 13:38:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sylwia Puka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-11 13:38:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Sylwia Puka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-11 13:38:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
200 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony